Tuesday, October 25, 2011

Probleme la Babadag. Romii refuza recenzorii!

"La nivelul judetului Tulcea nu avem probleme deosebite asa cum auzim ca se intampla in alte zone ale tarii, cu recenzori sechestrati. Cateva probleme am avea totusi la Babadag, din ce mi-a spus directorul de la Oficiul de Statistica, acolo unde intr-un sector, zona locuita de romi xoraxaj, practi... c nu se doreste a fi acceptat recenzorul. Am si contactat recenzorul sef si recenzorul coordonator, am discutat si cu primarul orasului pentru ca nu este posibil asa ceva. I se va da tot sprijinul recenzorului care va fi insotit de un reprezentant al primariei pentru a rezolva problema. Un aspect similar s-a petrecut si la Tulcea in zona fostului pichet de graniceri, dar am discutat si cu viceprimarul George Blejan si cred ca se va gasi si aici o rezolvare", a declarat prefectul Vasile Gudu.
Daca in ce priveste greutatile recenzorilor acestea, iata, sunt in curs de rezolvare, prefectul Vasile Gudu a tinut sa sublinieze si un aspect legat de activitatea recenzorilor din primele zile de recensamant si care nu prea acorda sprijin la completarea chestionarelor.
"Cred ca recenzorii ar trebui cumva sa si ajute in gasirea raspunsurilor anumite persoane varstnice. Au fost si cazuri in care la religia celui chestionat s-a raspuns, spre exemplu slav, ceea ce nu o sa gasim ca varianta de raspuns in nomenclator", a mai spus prefectul Vasile Gudu.

No comments:

Post a Comment