Wednesday, November 30, 2011

Referitor la incompatibilitatea constatata de ANI, Senatorul Belacurencu invoca "inactivitatea" societatii

Parlamentarul tulcean sustine ca nu a avut niciun profit
* "Agentia Nationala de Integritate activeaza in mod total neprofesionist" Conform celor declarate de catre inspectorii ANI, Trifon Belacurencu "se afla, incepand cu data de 19.12.2008 si pana in prezent, in stare de incompatibilitate, in... trucat a detinut atat calitatea de senator in Parlamentul Romaniei, cat si functia de administrator in cadrul S.C. DOBROGEA GAZ S.R.L. Tulcea". In pericol de a fi decazut din dreptul de a mai exercita o functie sau o demnitate publica, cu exceptia celor electorale, pe o perioada de trei ani, Trifon Belacurencu a remis redactiei noastre urmatorul comunicat de presa:
"In legatura cu comunicatul de presa dat publicitatii de catre Agentia Nationala de Integritate vineri, 25 noiembrie 2011, doresc sa fac urmatoarele precizari: societatea la care se face referire in comunicatul ANI, SC Dobrogea Gaz SRL, a fost infiintata in anul 2005 si de la infiintare pana in prezent nu a avut activitate, fapt care reiese si din bilanturile contabile care pot fi accesate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice. In momentul de fata, societatea se afla in procedura de lichidare. In toate declaratiile de avere si de interese, pe care le-am depus in perioada 2005-2011, in calitatea mea de consilier judetean si respectiv de senator, nu am ascuns ca sunt asociat la aceasta societate, precizand de fiecare data ca societatea in cauza nu a avut activitate.
Pe parcursul investigatiei declansate de catre ANI asupra mea, nu am fost invitat niciodata la sediul ANI pentru a-mi preciza punctul de vedere referitor la aceasta acuzatie. Nu mi se pare normal ca, in Romania anului 2011, ANI sa dea publicitatii comunicatul de presa fara a-mi comunica in prealabil oficial acuzatiile care mi se aduc.
Imi exprim dezamagirea fata de modul total neprofesionist in care Agentia Nationala de Integritate intelege a-si desfasura activitatea, incercand sa inventeze anumite *cazuri de presa* prin care se incearca justificarea sumelor imense de bani publici care sunt cheltuite pentru functionarea acestei institutii a Statului Roman. Voi face modificarile necesare la Registrul Comertului si ma voi pune la dispozitia organelor de ancheta pentru a clarifica aceasta situatie".

No comments:

Post a Comment